kuten aikaisemmassa postauksessa kerroin, meillä oli ongelmia koneen kanssa. Kone ei enää käynnistynytkään ko. postauksen jälkeen, joten kone vietiin huoltoon, jossa selvisi emolevyn menneen rikki. Jippijaijee, koneessahan oli takuukin umpeutunut kätevästi kuukautta aikaisemmin...

Koneen ollessa huollossa on kaikenlaista tapahtunut: vappuaattona sain ajolupatodistuksen(ts. kortin), joten nyt olen myöskin opetellut ajamaan meidän omalla autolla, joka onkin ihan eri maata kuin autokoulun hieno volvo. Ei siinä, on meidänkin auto hieno, mutta kaikki autot on erilaisia ja käyttäytyy eri lailla. Voisinkin sanoa että nyt käyn uudelleen ajotunneilla, opettelen tuntemaan meidän autoa. =)

Myöskin käsityön saralla on jopa jotain ollut havaittavissa: kun koneen ollessa huollossa on tullut enempi käytettyä aikaa neulomiseen kuin koneella roikkumiseen, olen saanut valmiiksi tällaisen:

1242454090_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

elikkäpä käsillätekemisen terapiaa blogista varmaankin kaikille tuttu Jacques cousteau pipo veljelle( tosin tämä kupoli kuuluu avokilleni, tuolle rakkaalle karvaturvalle Pusu), joka pyysi minua tekemään hälle kesäksi kevyen pipon. Mikäs siinä, varastoistani löytyikin ruskeaa bambua, jota taisikin mennä pipoon n.40 grammaa. Mutta koska kyse on veljestäni, joka on taitava kadottamaan mitä tahansa tavattoman nopeasti, tämäkin pipo koki omistajastaan eksymisen ja jäi sille tielleen. Velipoika taisikin soittaa minulle muistaakseni jo seuraavana päivänä, kertoi suru-uutisen ja pyysi tekemään uuden. No pikkusisko neuloo kyllä! Silmänisku

myös muuta olen saanut aikaiseksi, mutta teen niistä omat postaukset, jahka tässä kerkiän.