Tässä on hieman esimakua tulevasta: ...tosin tällä hetkellä on menossa pienoinen tökkimisvaihe... Joululahjomus olisi siis, vaan saapi nähdä saanko valmiiksi ajoissa... On minulla muuten jotain ihan valmistakin, tai on sitten kunhan päättelen langat... =)
kesäkuussa -06, marraskuussa-07 ja marraskuussa-10 syntyneiden tyttösien äiti, joka on koukussa käsitöihin ja yrittää sitäkautta taltuttaa sisäistä perfektionistiaan.
Kuvat ovat omiani, ethän kopioi ilman lupaa.
Kommentit