Sainpa tehtyä itselleni lapaset syksyn kylmyyttä karkottamaan, tässä todiste A:
1908756.jpg
Kuvan laatuhan ei ole kummoinen, mutta lankana on villapallolta ostettu Nallen omainen lanka.
Lapaset neuloin 3.5mm puikoilla(eipä löydy-vielä ainakaan- muun koon sukkapuikkoja minun puikkokokoelmastani). Lapaset näyttävät ihan säälitäävän pieniltä, mutta niin on kätenikin. Aikoinaan yläasteella ollessani eräs luokkalaiseni(hyvin huomionhaluinen tyttö),kun ei muuten tainnut sillä hetkellä saada huomiota osakseen, tuli kättelemään ja siitäpä alkoikin mahoton taivastelu kun omaan NIIN luisevan ja pienen käden... =) NO, meitähän on joka junaan, ja osa jää asemalle...

Asiasta kukkaruukkuun, nyt tuntuu hassulle kirjoitella kaikessa rauhassa koneella, kun tytöt on hoidossa ja talo ihan hiljainen. en ole tainnutkaan täällä kertoa päässeeni töihin tämän kuun alussa, ja tytöt on olleet nyt sitten miltei joka päivä hoidossa. Nyt alkaa jo luopumisen tuska(minulla siis) helpottaa hoitoon jättäessä, yhtenä aamuna pääsin lähtemään hoitopaikasta ilman itkua(esikoisen siis, itse tuli itkastua muutamia kyyneleitä ihan niinä hoidon ensimmäisinä päivinä... juu, olen hyvin tunneihminen).

Nyt alkaa armoton joululahjojen väkerrys, neuleet(lähinnä äidille tuleva kaulaliina) on olleet joka aamu bussissa mukana(jotta pysyn hereillä niinä aamuina kun olen mennyt aamuun työhön, ja aluksi piti olla puuhaa etten enää bussissa itkisi... =)), koska kun aika menee työssä, niin jostainhan se neuleaika pitää repiä... Olen myös hihitellyt itsekseni, kun taitaa ainakin täällä Kuopiossa olla aika harvinainen näky kun joku neuloo bussissa... siihen malliin on himiset minua vilkuilleet... Mutta antaa hiedän vilkuilla, ei haittaa =). mutta nyt alan tapella hiusteni kanssa jotten näyttäisi ihan täysin peikolta töihin mennessäni.

Mukavaa ja neulovaista/virkkaavaista viikkoa teille lukijani!