1589284.jpg

Malli lea virkkausideat nro2 lehdestä
lanka: vajaa kerä keltaista tennesseetä, reilut 2 kerää oranssia bambua
halkaisija 65 senttiä

Tätä oli ihana virkata ihan pelkästään jo värien takia, mikä oli minusta outoa, minä joka olen aina vierastanut kirkaita värejä, ja keltaista olen suorastaan inhonnut. Tennesseen keltainen toi kuitenkin mieleeni ihanan kesä auringon kiiltävällä pinnallaan, ja tätä oli suorastaan pakko saada virkata... Liekö jotain väriterapiaa talven jälkeen. Valitettavasti liinaa en saanut pingotettua, joten liina on hieman mytyssä, mutta haitanneeko tuo loppujen lopuksi kuitenkaan.
Äitini totesi minulle n. kuukausi sitten aikovansa uudistaa keittiönsä sisustuksen, haluavansa keltaista tai oranssia koska oli löytänyt kirppikseltä aivan ihanan keltaisen/oranssin aamiaissetin(kahvikuppi ja leipälautanen). Minä lupasin tehdä hänelle liinan pöydälle kunhan löydän kivan mallin... Sattumoisin olin silloin Anttilassa kun puhelimitse juteltiin sisutuksesta, ja satuinpa katsomaan juuri tuota ihanaa keltaista lankaa... Arvatkaapa ostinko jo silloin yhdet kerät Tennesseetä ja Bambua liinaa varten...

Osallistun tällä liinalla myös Virkkaa Kesä Kotiin tempaukseen, onhan tää ihan kesäisen värinenkin liina =)

Joutunen varmaan etsimään uuden kävijälaskurin tuonne sivupalkkiin, mutta uusi sinne ilmestyy joskus tulevaisuudessa kunhan voin rauhassa tässä koneella(lue:ilman muksua sylissä) olla.