Gini päätti sitten haastaa minut kertomaan 6 omituisuutta itsestäni. No minussa on niitä omituisuuksia vaikka muille jakaa, joten helpompaa voisi olla kertoa 6 normaalia asiaa itsestäni. kerron kuitenkin 6 outoa asiaa, tosin gini sai auttaa kun en itse keksi... oon jo niin tottunut omituisuuksiini...

1. Syön Hiillosmakkaraa myös kylmänä(olisittepa nähneet avokin ilmeen kun näki minun ensimmäistä kertaa syövän makkaraa kylmänä)
2. Kun touhuan päivisin pimun kanssa, niin saatan unohtaa syödä
3. Minulla on silmälasit vaikkei näköni olekaan huono(silmässä toimintahäiriö... tai jotain)
4. Olen absolutisti- ja työskentelen baarissa
5. yllätän joskus itseni höpöttämästä- siis itselleni.On muuten hyvää juttuseuraa! =)
6. kirjoitan aina kauppalistan, ja jätän sen kotiin kauppaan lähtiessä.

Itse olen niin laiska etten jaksa ketään haastaa kertomaan omituisuuksiaan, kertokoon ken tahtoo.