Olen ollut jo n. 5 vuotta oriflamen asiakas. Nyt kuitenkin ajattelin josko onnistuisin myyntikonsulttina ja ehkäpä kenties jopa tiiminvetäjänä. Ajattelin kun on suht pienet tulot tällä hetkellä, eikä pieni lisä tekisi pahaa. Tällä hetkellä minulla onkin 3 asiakasta,rekrytoinut en ole vielä ketään. Huvikseni googletin sitten oriflamen ja yllätyksekseni keskustelupalstoilla oli jotkut kokeneet oriflamen tuotteet negatiivisena. Itse en ole tuotteita kokenut lainkaan negatiivisena, päinvastoin. On totta, ettei kaikille sovi samat tuotteet, mutta vain kokeilemalla löytää itselleen sopivat tuotteet.

Sain juuri kuulla surullisia uutisia: veljeni soitti ja kertoi mummoni tekevän kuolemaa. Hän on ollut huonossa kunnossa jo pitkään, dementia vaivaa ja mitä kaikkia muita vaivoja hänellä on ollutkaan, en ole isovanhemmistani kuullut kun en isäni kanssa ole kummoisissakaan väleissä(en hyväksynyt tapaa jolla isäni jätti äitini 34 avioliittovuoden jälkeen). Toisaalta haluaisin lähteä huomenna katsomaan mummoani, vaan en tiedä jaksanko, koska hän ei välttämättä enää minua muista ja mummon näkeminen jo hänen parempina aikoinaan(silloin muisti minun olevan vielä 15, vaikka siitäkin olin jo monta vuotta vanhentunut-en kuitenkaan kerro kuinka monta;)) oli henkisesti raskasta. Pitänee soittaa isälle ja kuullostella mummon kuulumisia häneltä.